View Single Post
[quote=deGrønne Skoger;2580549]Gar fra person til person hva slags styrke man har for og stoppe med noe.
For min del om det har vært røyk/snus, alkohol, cannabis, amfetamin, kokain, benzoer, kebab, sukker...whatever så har jeg aldri hatt noe problem med og slutte.

Hva mener du med at du aldri har hatt noe problem med å slutte? Du nevner ikke heroin men du nevner benzoer,alkohol og kokain. Dersom man har gått ei stund på benzoer og/eller alkohol i store mengder,så er det klart man sliter når man avslutter...

Sitat av Skyfx Vis innlegg
Valium er jo bare piss, 50mg Sobril knuser 25mg Valium på meg.
Jeg har gått på Valium å, men gikk over til Sobril da jeg likte det bedre, ikke undervurder Sobril sier jeg bare.

Har gått på Sobril i over et år...
Vis hele sitatet...
Nei,nå får du gi deg!

Sitat av Skyfx Vis innlegg
Gått noen uker sider jeg var her sist, men gikk daglig på sub i ca. 3 uker, slutta på dagen og har gått ca. 2 uker uten nå, har ikke hatt abstinenser engang.

Ikke engang dagene mellom dosene hadde jeg det. Serriøst, jeg kunne droppe subutex dagen derpå hvis jeg ikke følte for det.
Null svette, kløe, forverret angst eller noen ting....

Abstinenser på Sobril er verre, tror dere overdriver litt rundt Subutex, er jo et preparat som skal brukes mot opiatavhengihet, så er vel ekstra vanskelig å bli avhengi på noe sånt.
Vis hele sitatet...
Nei,det er ingen overdrivelse å advare mot subutex,man blir ikke så syk som man blir på heroin men det varer mye lengre og er tungt både psykisk og fysisk å slutte med.Det kommer helt ann på hvor lenge du har brukt det,3uker kan vel gå bra ,prøv i 2måneder så tror jeg du vil merke fanskapen.

Ordentlige benzo-abstinenser sender folk på sykehus