View Single Post
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
760
Sitat av Handy andy Vis innlegg
Er helt enig med deg, jeg skjønner ikke hvorfor folk er så skeptisk og negativ til Sobril. På (meg) så er sobril ett av de beste Benzo som er. grunnet det enkle at det virker så utrolig mange timer.
Vis hele sitatet...
Ja, en "kompis" som selger, han selger Sobril fortere unna enn Valium. Valium likte jeg kun spessielt sammen med alkohol, men nå har jeg vært tørrlagt i over et år.

Må også adde at livet mitt er mye bedre nå enn tidligere skrevet i tråden her, selv om jeg ligger halvdød i ei sykeseng med en laptop mens jeg skriver nå, men har fått meg dame og full pakke, så ting i livet begynner å falle på plass.
Subutex bruker jeg egentlig ikke lengre, gikk hele Juni og Juli uten å bruke det, men i det siste har jeg brukt det pga. av reèlle smerter, noe som forklarer at jeg er innlagt på sykehus nå.

Gikk på Tramadol tidligere, men måtte opp i 5-15 piller for å bli kvitt smertene, så det ble mer hensiktsmessig å bruke 1mg+- med Subutex.
Bruker det dog i det skjulte mens jeg er på sykehuset nå, tørr ikke å si til helsepersonellet her at jeg har mekka meg Subutex privat.
Tar meg ei stripe på badet når jeg føler for det, er ganske chill å slaske i sykesenga drithøy på Subutex mens de serverer meg Sobril og Valium som jeg bruker til vanlig