View Single Post
Sitat av Tafattt Vis innlegg
Føler dette bare er klassisk pille misbruk tenking, jo lengre å mer man tar jo verre blir symptomer man bruker det mot. Sier jo seg selv at det går til helvete, spesielt når man skal begynne å bli hobby lege/apotetiker med selv medisinering ved siden av hva legen sier.

Det beste du kan gjøre er å legge deg inn på avrusning så videre til psykiatrisk hvis du virkelig har lyst til å gjøre livet ditt bedre. Det kan ta fra 1-3 år før du begynne å føle deg bedre igjen, alt ettersom.

Den onde sirkelen ender faktisk i en selv destruktiv atferd som du allerede viser, bare trist at sikkerhetsnettet ditt ikke er der lenger, du bør kansje bevise at du prøver å skjerpe deg. Eller strekke ut en hånd. Eneste personen jeg kjenner som driver med slik bruk å jeg ikke kan si noe på det, har en estimert leve alder på 30-35. Pga en sykdom som sakte dreper han. Å til og med han skjønner at man må være nykter i perioder(Cold turkey) for å kunne leve livet halveis sosialt/normalt. Du lever faktisk i et land hvor du har muligheten til å få tilrettelagt veldig mye behandling å oppfølging. Selv om mye er feil, så bør du gi det en sjanse.

Er forresten ingen helgen selv eller noe, men har selv erfart med familie og venner hvor piller+psykiske problemer ender og jobbet opp imot unge folk lenger ut på kanten enn du er.
Vis hele sitatet...
Siden du ikke har sitert personen du prater til, er jeg usikker om det er meg eller TS du refererer til?