View Single Post
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Har blitt hekta på Subutex 8mg som jeg har fått lett tilgang på, knuser pillen til pulver og tar ca. 0.5-1mg under tungen, får en kjempefin rus, hender jeg bynner å grine av den deilige følelsen og blir superemosjonell med bare gode tanker, har aldri prøvd noe så digg før.
Har tatt det ca. 5 dager de siste 7 dagene.
Går vanligvis på 75-100mg Sobril av lege fast hver dag, men dette har jeg slutta med etter jeg oppdaget Subutex, for Subutex demper angsten og de andre "problemene" jeg har mye bedre enn Sobril.

Men over til det jeg lurer på om Subutex 8mg:

1. Gir det etseskader på tennene i lengden?
2. Hvor fort oppbygger man seg tolleranse ca.?
3. Går tolleransen utover effekten man får av Paraglin Forte og Tramadol? (Går de på samme reseptorer i hjernen?)
4. Dette er et a-preparat som jeg ikke har resept på, hva vil skje om jeg blir tatt med dette på flyplassen?
5. Hva er lethal dose for en person uten tolleranse ca.?
6. Er det noen forhåndsregler jeg burde ta ang. Subutex?

Setter pris på alle svar
Vis hele sitatet...
1.Ingen aning,pleier selv å snorte det.
2.Uvanlig fort,mye raskere enn ved bruk av andre opiater.
3.Subutex blokkerer virkningen av andre opiater/opioder så lenge det er i blodet.Og ja,toleransen for andre opiater økes.
4.Du vil bli bøtelagt for bessittelse av narkotika.
5.Det er nesten umulig og ta overdose ved inntak av kun subutex.Viss det skal skje så må man kombinere det med store doser av andre downere.
6.Man blir veldig fort avhengig,ellers synes jeg det er ett trygt stoff.
Og bruk det så sjeldent som mulig,rusen blir veldig redusert når man først har fått toleranse for stoffet.