View Single Post
Sitat av Fra nyhetsspeilet.no
Tove sier:
11. 03. 2010 klokken 10:47

Kan ikke dere Freaks gå til bake å leke på deres eget forum, i stedet for å forsure dette stedet. La de som har lyst til å gå ut av boksen for å tenke nye tanker være i fred. Det er faktisk mange som har sett at sannheten ikke alltid er det den gir seg ut fra å være, og det er fortsatt tabuer i land og sammfun som ikke liker dagslys. At det er mange skulte agendaer er det vel liten tvil om. At en gruppe mennesker har behov for å styrke sitt ego ved å lure andre annderledes tenkende til å miste sin troverdiget, er en urgammel hersketeknikk. Men det er alltid noe å lære. Det Norske samfunner er basert i stor grad på tillit, det går jo ikke altid så bra, men det må jo være lov å holde på noen grunnverdier. Jeg ønsker våre unge fremtidige matematikere og fysikere en lys og produktiv fremtid. Lev livet, løs gåter, finn ut bra ting som er til det gode for menneskeheten. For gudsskyld ta med dere hjertet i det dere gjør, kunnskap er makt, med makten følger et ansvar, og et verktøy, som hver og en av dere kan bestemme selv hvordan dere vil bruke det. Til profitt eller til det beste for alle. Det er uomtvistelig at de fleste leger og advokater starter studiene sine med en indre overbevisning, men ikke alle blir snille gutter og jenter… Hilsen en som heller vil være litt paranoid, enn håpløst naiv.
Vis hele sitatet...
Sitat av methewall på nyhetsspeilet.no
MeTheWall sier:
Din kommentar venter på moderering.
11. 03. 2010 klokken 11:29

Jeg håper du selv forstår hvor feil det du sier blir.
Om målet ditt er å komme deg ut av boksen, så burde du se å våkne, hallo…
Du kan ikke sitte å påstå at dette er et seriøst sted, om noe så er dette stedet for folk som ikke ønsker å tenke selv, men heller kan håpper på en ferdig kokt konspirasjonssuppe.
Nei, samtlige av dere som brenner så intenst for alle disse konspirasjons teoriene, burde stikke fingern i jorda og tenke litt nytt.
Jeg påstår ikke at alt er som det skal i denne verden, men å være så paranoide som det en del på siden her virker og helt ukritiske til informasjon som blir lagt fram.
Så sant den ikke taler mot deres sak, da er det plutselig bare løgn og oppspinn?
Nei, samtlige av dere som er innom her daglig burde ta en skikkelig realety sjekk for dere er skikkelig på tur etter min mening.
Jeg kan godt si meg enig i at metoden som ble brukt for sette NS i dårlig lys, ikke var noe silkehanske metode, men det forandrer ikke det faktum, at de som skal vuredere autentiteten i opplysninger som blir lagt ut på denne siden, bokstavlig talt har blitt tatt med buksene nede.
Så slutt å syt over hvor fæle freak’rne er og prøv heller å ta lærdom av episoden: Man skal ikke sluke alt som blir servert, bare fordi om det passer inn med det du ønsker å tro.
Så ta skrittet helt ut av boksen, ikke bare inn i en annen.
Vis hele sitatet...
Jeg skrev dette innlegget på NS, mest for å sjekke hvor moderert siden er.
Det første leg la merke til er teksten: Din komentar venter på moderering, nøyaktig hvor lang tid det tok før innnlegget ble fjernet vet jeg ikke, men det tok mindre enn 5 min.
Jeg skal innrømme at det ikke er noe kvalitets innlegg, men det er tydlig, at som det har blitt nevnt tidligere i tråden, så fjærner NS det meste som taler mot deres sak.
Noe som setter NS i et veldig dårlig lys, etter min mening.