Tråd: Rohypnol 542
View Single Post
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Kanskje det rett og slett var for liten dose? Hvor mye veier du? Kan hende du undervurder toleransen din også. Og du kan vel ikke være helt sikker på at det er apotek-vare heller. 542 var så og si dødt ut når jeg handla det sist, noen år siden dog. Men var mye fake som så veldig lik de originale.

Husker vi tok endel av disse på VGS. Tok oftest rundt 4-8 stykk av helt grei kvalitet mens vi satt og røykte tjall. Ingen ble helt borte og fant på for mye fanteri osv. Men vi ble alle i god form og koste oss til de grader.

Men hadde du tatt deg noen pils ved siden av tror jeg du hadde kjent det godt gitt.
Vis hele sitatet...
Mulig det var for liten dose. Men har lite peiling på hyppere, og tenkte som så ; at siden dem kostet 70kr stk, så burde jo det ikke være nødvendig med 5-6 stk, siden det koster 400-500kr for så mange tabletter. Da er det jo billigere å kjøpe seg en femmer med noe godt og røyke på.

De andre kompisene mine som prøvde, ble helt kanonform av 2 stk. Men jeg merket bare at jeg ble chill, og sov veldig godt etter 4 stk. Men det kan ha noe med at jeg har puttet i meg umåtelige mengder med oxycontin de siste månene. Dvs doser som er alt i fra 80mg til 150mg om dagen. Så er i withdrawal tiden nå, så kroppen og psyken er på bunn. Jeg burde sikkert ikke få så mye forventninger til rypperene.

Jeg er 190 cm høy og veier 89kg.

Trodde ikke jeg hadde noe benzo toleranse, siden jeg bare tar 1stk 7.5mg imovane særdeles sjelden, når jeg ikke for sove. Foruten om det, så har jeg spist mye rivo,vival,zolpidem osv.. Men det er langt over 1 år siden.

Edit: Forsatt funky i formen etter jeg tok 4stk rohypnol igår. (hvor mange mg er det i desse grønne med delestrek?) Ligger det lenge i kroppen? Føler absolutt null trang til og ta flere idag..