View Single Post
En blodnarkis vet hvordan han skal operere for å få det nøyaktig som han vil. Rus kommer foran alt. Det kommer foran søvn, mat, familie og damer. Jeg(jente) har selv tråkket feil og rotet meg borti en luring som det der, og virker kanskje spennende og ekte i begynnelesen, jeg husker jo det selv. Men helt ærlig, det var bare dritt. Vet ikke hvor mange tusen han greide å manipulere ut av meg. Det er uansett penger jeg aldri ser igjen. Ekte kjærlighet..? Ja, jeg elsket han. HAN derimot hadde nok solgt meg -lett- for to gram pepper det er jeg sikker på. De har mastergrad i å lyve og du lever et liv hvor du når som helst kan få ytterdøra på leiligheten din sparket inn når folk han skylder penger finner ut hvor han befinner seg. Høres det koz ut?
Tenk deg å drasse med deg en kjæreste åpenbart rusa på både det ene og det andre, på familiemiddager o.l. Du må hele tiden forsvare han og etterhvert begynner du selv å tro på løgnene og bortforklaringene hans, og du blir like spaca sjøl.
Du kommer deg over han der..la han få kose seg med knarkedama si, han fortjener ikke en som deg og det er han nok klar over selv også. Når bruddet er et faktum er det du som står igjen med knust hjerte. Han bare danser videre i heroinverdenen sin