Tråd: Rasister
View Single Post
Sitat av cowstore Vis innlegg
En til rasist spotted...... I Norge er det vennevoldtekter som topper statestikken, hvite , norske venner og bekjente i omgangskretsen til offeret. 9,9 av 10 av disse slipper unna med det siden bare 1 av 10 jenter anmelder eller forteller omgangskretsen om det, og av disse havner kun 2 av 10 saker i retten, så sjansen er stor for at en eller flere kompiser du har i omgangskretsen din og respekterer mer enn Ali som går i moskeen, er en voldtektsmann. Overfallsvoldtekter utgjør mindretallet i Norge. Du burde skamme deg over trangsyntheten din og den siste setninga di. Skal ikke gå på personangrep men det er ikke mye godt inntrykk jeg sitter igjen med av deg nå som snakker om folk på den måten du gjør her.
Vis hele sitatet...
Betviler ikke at det skjer mange slike overgrep, jeg betviler også at 9,9 av 10 kommer unna med det. Hvor har du funnet denne statistikken?

Hvorfor var det så viktig å få frem at Ali kan ha unnlatt å voldta mens en person i min vennegjeng kanskje har voldtatt?

Hvem som er trangsynt kan vel diskuteres, den verste form for voldtekt begås av utlendinger, groomingsaker der jenter brennmerkes skjer i England.

Har vi opplevd noe positivt med innvandring fra den tredje verden?