Tråd: Rasister
View Single Post
Vel, du er i en diskusjon med progressive folk nå, og då langt er du den eneste som har kalt noen monster. At en kvinne en gang stormet ut mens du pratet er vel innenfor hva man må forvente at kan skje her i livet. Jeg er egentlig litt overrasket hvis det bare har skjedd deg en gang.
Vis hele sitatet...
Det viser hva slags folk disse progressive er. Her er det snakk om erklærte marxister som nekter for enhver virkelighet.

eg har blitt kalt mye rart opp igjennom, mye av det berettiget. "Konform" har ikke vært en gjenganger.
Vis hele sitatet...
Du er kvinne, derfor er du konform. Og alt du mener er innenfor det moderne paradigmet.

Hvis du nærleser innlegget du siterer meg på, så sier jeg vel ganske eksplisitt at det ville være horribelt å lovfeste at du ikke har lov til å mene det du mener.
Vis hele sitatet...
Så få marxist-vennene dine til å ligge unna.

Jeg er ikke sikker på om jeg støtter de lovene du sikter til, og jeg er enig i at ytringsfriheten er under press i USA. Men det er ikke en lov som begrenser din rett til å mene noe. For å ta en parallell: Du kan skrive engasjerte innlegg på nett og i aviser om at du synes beger og jøde bør ære helt greie omgangsformer. Hvis du derimot, i arbeidssammenheng, insister er på å henvende deg til noen på en måte de eksplisitt sier de ikke er komfortable med, så vil det bli sett på som en måte å demonstrere ma glede respekt på. Ingen vilnø bøtelegge deg for å gå rundt og omtale traner med feil pronomen generelt.
Vis hele sitatet...
Poenget er at man her stadig flytter listen ved å stadig manipulere språket. Plutselig kan man ikke kalle en kvinne for en kvinne, i likhetens navn. Dette har jeg ikke underskrevet en kontrakt på at jeg skal godta.

Mener du at 70 år gamle damer bør behandles mildere i rettsystemet enn andre? Det er litt spesielt.
Vis hele sitatet...
Arabiske voldtektsmenn behandles iallfall mildere i rettssystemet.

Er det ikke forskjell på å forby deg å ha meninger, og ikke ville være et mikrofonstativ for dem? Tviler på at jeg hadde fått noen kronikk på trykk i resett... Er jeg sensurert?
Vis hele sitatet...
Jeg sensureres om jeg utrykker mine syn på en uavhengig plattform eller i det hele tatt. Det handler ikke om å få innpass hos private bedrifter.

Nei, det gjør du faen ikke.
Vis hele sitatet...
Jo, det gjør jeg faen meg. Fordi en sytti år gammel dame fengsles for å uttrykke mishag mot en muslim.