Tråd: Skyte piller.
View Single Post
Jeg har skutt rivotril mange ganger, men jeg synes ærlig talt effekten er bedre oralt?

Er det noen som vet om dette er mulig? Er det noen metabolisering i leveren som gåes glipp av, eller er dette kun i hodet mitt? Må nevnes at jeg aldri doserer, hverken IV eller oralt, over 1-2 mg.

Sitat av bewaah Vis innlegg
Har selv skutt xanor og rohypnol for mange år siden. Skulle jeg ha sprukket igjen, så hadde jeg sett poenget i å blande hyppern med speed, men xanoren, den hadde jeg spist! Å skyte rivotril, diaz osv. Har alltid vært for meg utenkelig å gjøre. Fikk beskjed om at de var det mye mer bindestoffer i, framfor beina og hypperne. Men dette begynner å bli noen år siden da. Ser jo at i dag skyter folk riv og alt av piller tydeligvis..
Vis hele sitatet...
Tenk hvor mye dritt folk skyter når det skyter amf eller heroin.. Mesteparten er jo ukjente blandestoffer. Så ville ikke akkurat bekymret meg veldig for bindemiddel fra apotekindustrien.

Sitat av BAN Vis innlegg
Ser det er spurt et par ganger om dette. Det er ikke trygt i det hele tatt. Rusen er heftig nok men varer bare en kort stund og er ikke verdt risikoen.
Vis hele sitatet...
Hvorrfor er det farlig?
Sist endret av Tøffetom; 28. januar 2020 kl. 15:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.