View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ja, og jeg har vært helt på de 4 siste årene. 1-2 "større" kurer per år.



Såklart er dette en smaksak. Jeg vet at endel 18 åringer holder seg borte fra steroider på grunn av denne myten, og dette er egentlig en bra ting. Jeg kommer ikke på noe hvorfor større baller skal enten være praktisk, sexy, kult eller noe annet.



Også kan man legge til at disse bolerne liker også å bruke sentralstimulenrende midler som øker belastningen på hjertet i en veldig stor grad. Jeg tror sjeldent at steroider alene er så veldig farlig dersom man har nok kunnskap om det man holder på med. Tar man tullete Bostin Loyd- doser i tillegg til amfetamin så tar det ikke lang tid før man får et hjerteinfark nei.



Med din kunnskap blir det omtrent bare synsing. Eneste måte for å få dette bekreftet er å ta en ny blodprøve om 2 måneder. Ellers så kan du jo alltids gjøre research på hva man kan forvente, føle seg osv hvis man går fra høye til normale verdier av østrogen.
Vis hele sitatet...
Frister å teste ut, men uten kurer. Tenker egentlig bare å kjøre trt, altså en større dose med trt i 10 uker(500mg), deretter oppretholde med 250mg trt resten av livet. Kan det funke? Eller må man legge til tren og alle andre slags stoffer og?
Sist endret av bigdaddy; 5. august 2020 kl. 02:18.