View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Søk behandling med ketamin, hasj er virkelig ikke bra når du sliter med psykose og vrangforestillinger. Stor sjanse for at nettopp hasjen er årsak eller medvirkende årsak til det
Vis hele sitatet...
Har tenkt mye på det, aldri opplevd noe psykose-lignende med cannabis men også det kan være grunn til bekymring. Nettop derfor jeg spør her, cannabis er virkelig en "easy way out" for meg, det virkelig er en vidundermedisin, derfor er det så vanskelig å se for meg et liv uten.

Håper på at det finnes noe som gir rask lindring, noe som jeg kan ha nytte av i hverdagen. Må reise flere timer for å komme til en ketamin-klinikk og jeg har ikke ressurser til å bruke 7 tusen i måneden på ketamin-behandling hos private klinikker.

Så jeg vil heller satse på at det finnes, eller snart kommer ketamin-nesespray eller pastiller som passer bedre for meg. Vet at det er mange som har nytte av disse i utlandet, men inntil videre må jeg nok satse på noe annet. Har fortsatt mange typer antipsykotikum å prøve ut, ser bare fremover, men jeg er begymret og må bare kjempe videre. Skal snart på DPS igjen og har gode forventninger.

Edit: Så helvettes lett det er å miste anonym-modus på dette forumet, da..
Sist endret av Kebabmissbruker; 16. november 2022 kl. 09:41. Grunn: Edit