View Single Post
Ja bare ta litt og litt. Når jeg tok ketamin første gangen tok jeg først en liten stripe og håndterte den bra, så tok jeg en mer normal stripe og ble ganske rusa i den grad at jeg syns en liten stund at det ble litt for mye. Var et øyeblikk jeg trodde jeg måtte spy og ble stående på badet å tenke "hva har jeg gjort nå" mens jeg holdt meg fast i veggen og frykta resten av rusen skulle føles like intens og wavey men heldigvis så gikk den kjipe følelsen over på 10-15 min! Tok noen små striper til utover kvelden og fikk en fin chill rusopplevelse. Jeg har holdt meg til lave og moderate doser i etterkant sammen med noen pils og aldri hatt noe mål om å trippe hardt på ket. Om målet ditt er en syk tripp og du er vant til å håndtere det så har sikkert kompisene dine rett.
Personlig syns jeg at med alle rusmidler er det greiest å prøve seg frem rolig og ikke gunne på de første gangene så man blir kjent med følelsen det gir og får en viss kontroll over nivået man havner på. Er ikke som at du bare har en sjanse til å ever ta det
Sist endret av celtseus; 21. januar 2022 kl. 11:19.