View Single Post
Hola, skal teste K no senere idag/kveld. Dette er av den "psykedeliske" varianten.

Har lest meg litt opp på fornuftige doseringer, som feks og starte med 10mg linjer, og ta litt og litt opp til ønsket form.

Men jeg skal ta med 2 kompiser så har "god" erfaring med ket. Men dei driver kun og eyeballer feite linjer (typ feitere en du ville tatt cola liksom)
Så jeg spurte jo liksom, ja men er det ikke bedre og ta litt og litt for og se da? Di svarer da "nei dei ser ikke vitsen med og bruke tid på og ta mangen smådoser da di kan heller bare ta ein feit dose og komme der di vill med en gang"

Men di redoser med like feite linjer og liksom, så jeg spør dem jo om dei jo om målet er og komme i k-hole? Men di bare "Neeeidaaa, havner ikke i k-hole, ikke vær så redd for det"

Jeg har veldig god erfaring med psychedelics, og i store doser.

Men hva vill dere anbefale? Skal jeg bare vere forsiktig og ta litt og litt? Jeg har jo lyst og teste det skikkelig for og se hva det går i da. Eller skal jeg bare gunne på? Jeg kommer uansett til og vege og opp og ikke eyeballe da!
Men feks, at jeg kjører på med 30-40mg fra start, og justerer på med noen 10-20 mgs linjer etterhvert? Går ikke det bra?