View Single Post
Noe jeg derimot er veldig nysgjerrig på er om dere som argumenterer veldig hardt for denne foreløpig ikke-eksisterende vaksinen bruker maske hver dag, i det offentlige rom og der det skulle være 'uforsvarlig' og ikke gjøre det. Bruker dere masker, ettersom dette er en viktig hjertesak for dere også?
Vis hele sitatet...
Det er ikke anbefalt å bruke maske overalt i det offentlige rom. Jeg har masker og ville brukt det om jeg befant meg i en situasjon der det var anbefalt/andre smittevernregler ikke kunne overholdes. Jeg holder minst en meter avstand til folk, vasker og spriter hender, unngår unødvendig reising og samlinger og har innført smittevernregler på arbeidsplassen min som godt og vel overoppfyller myndigheters krav og anbefalinger.

Jeg argumenterer ikke for noen ikke-eksisterende vaksine som jeg ikke har forutsetninger for å vurdere selv, jeg argumenterer for å lytte til eksperter dersom en vaksine blir anbefalt. Det er det som kalles kildekritikk, som jeg har inntrykk av at er en hjertesak for deg.

Hvis det er en spesifikk påstand fra meg du trenger kilde på, så er det bare å spørre.
Sist endret av *pi; 25. oktober 2020 kl. 08:11.