View Single Post
Trådstarter
301
Sitat av i_et_nøtteskall Vis innlegg
Du kan jo si ifra at du ikke vil ha kamera lengre, det reduserer vel månedsprisen noe.

Noe av det du betaler for er jo overvåkningen, at noen sitter på en sentral å følger med på tilstanden om det skjer noe, det får du ikke om du bruker eget utstyr, du får garantert ikke koblet det til sentralen og det ville neppe vært ok for sektor alarm.

Du kan jo snakke med verisure, som er sektor alarms største konkurrent, si du vurderer å bytte leverandør å hør om de kan gi deg bedre priser enn sektor.
Vis hele sitatet...
Sitat av Dice Vis innlegg
Hoi!
Tidligere alarmteknikker for Verisure.

Du kan fint be om å få fjernet IRcam'en, normaltvis betaler du 20-30 kr i måneden for denne også.
Videre som i_et_nøtteskall sier så er det en bransje den 99% gangene fungerer å ringe konkurrenten og du vil få et bedre tilbud.

Når det kommer til egne hjemmeanlegg så er det mye grei kvalitet der ute om man legger litt kroner i det, og på sikt vil man spare penger, men du vil jo da såklart ikke ha utrykkning og de fordelene en alarmstasjon tilbyr!
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om det spiller en stor rolle for meg om det er oppkobling mot sentralen eller ikke. Det er selvfølgelig kjekt å ha om noe skulle skje, men samtidig anser jeg sjansen for det for liten (men man vet jo aldri, selvfølgelig). Jeg får ro i sjelen ved å bare vite at jeg får varsel på telefonen hvis alarmen skulle gå.
Vet ikke uansett hvor fort disse vekterne som rykker ut hadde klart å komme til det stedet jeg bor, men tviler på at de hadde vært der raskt nok.

Men som sagt... om det er lurt å gjøre sånn bare for å spare penger vet jeg ikke (svaret er nok nei).

Har tatt kontakt med Verisure nå. Venter bare på at de skal ringe meg.

Takk for svar!