View Single Post
Fri Knøl:
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hun skal ikke måtte forklare og forsvare seg ovenfor deg eller andre som ikke tar vold mot kvinner seriøst. Du er vel en av de som tenker at hun sikkert har vært en bitch først og må ha fortjent det også... *ruller øynene langt bak i hjernen*
Vis hele sitatet...
Absolutt ikke! Jeg er tror derimot en slik holdning, type "du er vel en av de som tenker hun var en bitch", du har bidrar til at menn ikke tør og anmelde partnervold i frykt for å ikke bli trodd.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du blir voldtatt i rumpa på et nach du blir dopa ned av en du trodde du skulle selge en plate hasj til
Vis hele sitatet...
Hva prater du om? Hadde jeg anmeldt en voldekt hvor jeg ble "voldtatt i rumpa på nach" - i tilegg til grov vold og trusler - så regner jeg med at gjerningspersonen ville vært i varetekt fram til en eventuell rettssak.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mannlig politibetjent som svarte. Jeg fikk såvidt forklart situasjonen før han avbryter meg og sier ¨beklager men jeg er egentlig veldig opptatt med noe annet. Jeg får noen andre til å ringe deg opp straks¨.
Vis hele sitatet...
...timene går og hun blir fortsatt ikke kontaktet - ifølge den andre tråden. Er det helt urimelig av meg og anta at politiet gjør jobben sin hvis/når karakteren av anmeldelsen er av type voldekt, grov vold og trusler?

Spørsmålet til TS var uskyldig røykings knyttet fra pårørende knyttet til en grov anmeldelse med strafferamme på flere år. Om dette er tilfelle så skulle man tro at hun kan ta det helt med ro.