View Single Post
Trådstarter
357
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ville prøvd og få så mange timers mellomrom som du kan uansett hvor ille det er

.Helst skrive ned notater for klokkeslett så ser du og har oversikt over bruken og hvor mange timer du venter mellom vær gang for så å ta litt mindere når så merker du faktisk at du klarer deg flere timer mellom vær gang å kan ta mindere å vente lengere
Vis hele sitatet...
Ordnet meg et notat idag før jeg dro på jobb. Ligger på 5ml nå, men har tenkt å prøve meg på 3-4ml i helgen. Merker allerede idag at jeg greide å presse meg 1 time lengre før jeg tok kork nr 2.

Håper at jeg klarer å trappe meg ned til 2,5 iløpet av neste uke. Men jeg stresser ikke med noe egentlig. Tar dette 1 måned så får det bare gjøre det. Har ikke noe ferie isommer uansett.

Kan spise litt xanax til uka, så håper det kommer til å hjelpe litt. Har masse quentapin, tenkte å prøve med 100mg ikveld.

Prøver å få tak i bacofen nu, fyfaan d hadd vært godt å slæpp d her

Kjøpt ei flaske vodka, e på dram nr 2. Føler meg fin for en gangs skyld. Bli å drikk alkohol kvar dag te herre e over da. Nesten null abstinensa når æ drikk.
Sist endret av dnbalex; 14. juni 2019 kl. 19:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.