View Single Post
Veldig spennende rapport, og må si jeg kjente meg igjen i mye av det du skrev. Nå har jeg ikke tatt MDMA på noen år, men må innrømme at jeg ble litt fristet til å ta det igjen etter å ha lest dette innlegget. For det er ikke mye som topper en vellykket MDMA-tur med gode venner.

Men selv om man ikke tar det ofte, bør man likevel være oppmerksom på at nedturen fortsatt kan være ganske hard å komme seg gjennom. Sist jeg tok det hadde jeg opphold på 6 måneder fra forrige tur, men jeg følte meg likevel skikkelig nedfor i flere dager etterpå. Jeg husker jeg jeg fikk en hyggelig SMS av en dame jeg datet på den tiden, og selv om jeg visste at den meldingen burde gjort meg glad, følte jeg null glede innvendig. Dvs. hodet mitt forsto at dette positivt og hyggelig, men selve gledesfølelsen i kroppen fantes ikke. Var ganske guffent.

Etter det har jeg faktisk hold meg unna det, for personlig tror jeg ikke at jeg og MDMA er så god match. Men jeg har venner som tar dette med jevne mellomrom uten å få så kraftig nedtur (det er i hvert fall det de hevder), så folk er nok forskjellige her.