View Single Post
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
276
Har hatt mye problemer med Windows 10 i det siste selv. For noen dager siden slutta lyddriveren å funke, og uansett hva jeg gjorde var det ingenting som hjalp. Til slutt tenkte jeg at jeg like greit bare kunne gjenopprette hele systemet til fabrikkstandard siden det uansett begynte å bli på tide, men selv da klarte den ikke å "finne driveren". Det som funka var å laste ned ny driver fra realtech, noe som funka helt perfekt i starten, ble sykt overraska over hvor mye bedre lyden ble, men neste dag klarte ikke pcen å gjenkjenne hodetelefoner til tross for at de funka som de skulle (det bare kom lyd ut av pc-høytalerne samtidig), og når endelig det er fiksa, begynner lyden nå å drive forandre både balanse, kvalitet og volum helt ut av det blå. Å få ekstern mus til å funke som den skal har også vært et helvete ettersom den hele tiden "mister kontakten". Det er ikke engang en trådløs mus. Akkurat det med musen funker greit nå, men er vel bare et tidsspørsmål før det er noe annet. Jeg kan VELDIG lite om PC, men med tanke på hvordan dette er problemer som har vedvart og oppstått selv etter total systemgjenoppretting, vil jeg tro dette er noe mange Windows-brukere må irritere seg over i disse dager.