View Single Post
aig
Flink gutt
Trådstarter
146
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ble litt interessert her. Hvilke flere produkter er det du boikotter? Er ikke majoriteten av produkter vi har rundt oss blitt testet på dyr?

Hilsen phd. student som har utført flere in vivo forsøk i søk etter å kurere glioblastoma.
Vis hele sitatet...
Det blir kanskje en annen tråd, dette med boykott. Jeg boykotter ikke mange, tror det bare er Nike - men ikke pga. dyreforsøk, men pga. arbeidsforholdene de har i fabrikkene sine i Asia.

Også boykotter jeg disse små psykologene Moser-paret som fikk Nobelpisen for å skrelle nepa på rotter og feste elektroder på hjernen deres.

Sitat av frtoretang Vis innlegg
Har hørt så mye bra om Pace 6 blads høvel at jeg skal teste den ut selv når jeg er tom for Gilette Fusion blad.
https://www.shaver.no/produkt/barber...n/pace-6-pluss
Vis hele sitatet...
Det er disse jeg nevnte at jeg bruker nå. De er helt greie og ikke noe mer enn det. De er ikke så skarpe, men jobben blir gjort. De blir fort sløve og må byttes ofte. Da leverandøren byttet eier, så virket de useriøse med å dytte på deg andre produkter. Da jeg sa opp abonnementet, så krevde de at jeg skulle motta en pakke til fordi jeg sa opp etter og ikke før jeg hadde betalt siste regning.
Sist endret av aig; 16. desember 2017 kl. 08:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.