Tråd: Er jeg alene?
View Single Post
Sitat av Sol-Nede Vis innlegg
Hvor mange av oss finnes det her inne egentlig, som kjemper mot egen hjerne? Jeg kjenner det spesielt om kveldene, når jeg har tatt en øl, røyket litt - og forstår etterhvert at kveldene kun er blitt repetitive påminnelser på minnene jeg prøver å ruse bort. Æsj, nå høres jeg ut som en wannabe hør-min-lidelse-forfatter, var ikke meningen.

Er ny her inne, og tenkte faktisk å prøve skrive litt. Møte mennesker og faktisk føle at jeg er en del av denne verden. Jeg er 23 år, og er ganske lost her i verden.

Sliter med et hardt dobbeltspill jeg driver med, kjenner det begynner å rakne. Jeg har min gjeng jeg ruser meg med, hovedsaklig gutter. Så har jeg venninnene mine som ser på som som den pene (unnskyld, hater selv skryt), smarte, snille og uskyldige jenta de alltid har kjent. De kunne ALDRI sett for seg hva jeg har opplevd, hvilke gjenger jeg har møtt, at jeg i det hele tatt har prøvd hasj.

Jeg vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men hei! Jeg er Sol-nede, og det er hyggelig å treffe dere!
Vis hele sitatet...
...og for meg virker erfaringene dine like naive som hva deres gjør for deg.

Men det spiller ingen rolle. Det er du som avgjør hvor definerende rusen skal være for din identitet, det er ikke mengden rus i seg selv.

Du kan være smart, snill og kinky uansett om du tar deg et blås innimellom eller ei