View Single Post
Par år siden var jeg og noen venner på hyttetur (5 stk). På dagen mens tre av de dro til butikken for å handle ble meg og en til igjen alene i huset. Vi tok opptak på mobilen med tramping i trappen, div. gåing, banking på døren, to kniver som sliper seg selv og ting som faller, rases ned osv. Om natten lå vi oss alle sammen i samme rom, og da vi la oss lå vi en trådløs bluetooth høytaler koblet til mobilen rett utenfor soveromsdøren (de visste ikke om den), og spilte av de forskjellige klippene. Alle ble jævla redd(vi spillte med ofc) og visste ikke om det verken var tyv eller et spøkelse i huset. Etter mye redsel, roping, svetting, skjelving og ting som ble sagt (jeg løper ut av huset til naboen som er politi, han hjelper oss!!" og "fy faen skal ALDRI sette en fot på denne jævla øyen igjen" og mye annet dumt) røpte vi oss. De ble ganske forbanna på oss akuratt der og da, og det endte opp med at de døgnet fordi ingen av de greide å sovne etter en god time med hjertet i halsen. Hadde oss en god latter dagen etterpå da, tror ikke jeg greier å få til en prank som topper den der igjen.