View Single Post
reach for the sun
73
Men B.T. tok en gigantisk sjangs ved å ta den røde gummibåten, og helikoptre burde definitivt ha vært der, pluss at mulighetene for å bruke militære spesialstyrker bør åpnes, da FSK / MJK har enda bedre trening enn BT og kunne rykket ut rimelig kjapt.







FSK / MJK har ikke bedre trening enn BT. Beredskapstroppen i Norge er en av de beste i verden. Hadde BT hatt utstyret klart så hadde ABB vært stoppa etter 5min. Er det noen som skal ha skyld for dette så er det justisministeren.(Han som tok hatten under armen å forsvant i det blå) Har vært veldig rolig rundt den delen der i media synes jeg.

Da tenker jeg, hvem som styrer landet? Og hvorfor ikke et av verdens rikeste land har helikopter i dispensasjon til politiet? Utstyret BT dukker opp i er en gummibåt.
Jeg skal ikke gå for langt inn i dette, men jeg skal garantere hadde et annet parti regjert Norge den 21.7 så hadde Politiet vært på plass etter veldig kort tid.

Tenk hadde AP brukt litt mer penger på sikkerheten til det norske folk, isteden for å hive hundrevis av millioner rundt som vi aldri ser noe til.

Ble endel of.t her men OT:

Eskil Pedersen handlet som alle andre mennesker ville gjort. Han var lederen for AUF, "mytene" om han måtte flykte øya for han var hovedmålet etc. syns jeg blir litt i det tynneste laget, ingen visste hva som skjedde og hvem som var målet. Selv om det var AP som var blitt bombet så visste absolutt ingen hva som skjedde. Det jeg irriterer meg mest av er dette kortet diverse AUF-ere spiller nå i senere tid. Eskil Pedersen sine intervjuer og taler etter 22.7 er alle sammen tatt ut fra rådgivingsteamet hans. Så i det ene intervjuet der han ble spørt om talen den 22.7, der hadde han vanskeligheter for å svare på hva han mente med akkuratt noe i den talen. Selv så liker jeg ikke Eskil Pedersen, jeg forstår valgene hans under 22.7 men jeg aksepterer de ikke. Og jeg håper for guds skyld han aldri blir å se i en norsk regjering.