View Single Post
Sitat av Filosofen Vis innlegg
For det første; man er er ikke født trangsynt. Man er er født uten meninger og erfaringer, blir man oppdratt av foreldre og et miljø som er åpent for alt, da blir man åpen selv. Og om det motsatte inntrer, vil man bli trangsynt selv.

For det andre så er det ikke mange her som sier at man skal lovprise homofile, eller bare sette pris på dem. De ønsker at de skal likestilles med heterofile, fordi de er vanlige mennesker de også som ikke har gjort noe galt enn å ha en annen legning.
Vis hele sitatet...
Greit, men uasnett liker jeg ikke ordet trangsynt. Det er førstemann ut med det ordet som vinner, always. Kall meg trangsynt og få med deg noen som er enige, du vinner. Jeg kaller deg trangsynt og de som følger mine meninger backer opp, jeg vinner. Bare fordi samfunnet er slik i dag at vi skal stille oss likestilte og med åpne armer til alt og alle så kan vi ikke kalle de som ikke gjør slik trangsynte. Trangsynt er lik mainstream, mangel på evnen til å tenke for seg selv. Det har ikke noe med personlige meninger og gjøre.

Bare i mitt nærmiljø der homofili er "inn" da? Hvis noen kommer ut av skapet så er det jo hurramegrundt og gratulerer og nei så morsomt guuuuuuud hvor flott!!