View Single Post
Hørt mange snakke om hvor gale de kan bli på spritfylla. Det er neppe spriten som gjør dem galere enn om de hadde drukket vin eller øl, det er vel mer det at de ikke har kontroll på inntaket, drikker raskere og dermed blir langt fullere med langt høyere promille. Det enkle er jo redusere tempoet på drikkingen og ta noen hvileskjær feks ta et glass vann eller en kopp kaffe mellom drinker så går det langt bedre, og en blir mindre fyllesyk. Og gjøre x antall shots rett etterhverandre er ikke tøft, det sånt som gjør at folk må til pumping. En shot eller to for å finne formen er jo greit men en trenger ikke shotte hele flaska.

Sitat av Fofi Vis innlegg
Jeg merker forskjell på formen utifra hva jeg drikker. På brun sprit er sjansen for at jeg er aggressiv mye større enn om jeg f.eks drikker øl/vin/ lys sprit.
Vis hele sitatet...

Hørt sånt før, og såvidt jeg vet så er etanol etanol enten fargen er blank eller brun. Kanskje du liker brun sprit som cognag, whisky osv bedre en blank sprit som vodka, gin hvit rom eller hjemmebrent? Altså at du enten drikker raskere eller større mengde om du drikker brun sprit? Eller kanskje er det prisen på brun sprit som gjør deg aggressiv?
Sist endret av _abc_; 28. oktober 2020 kl. 21:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.