View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke alle oppfører seg sånn nei, men det er alt for mange som oppfører seg som drittunger. Syntes ikke det er riktig å si at alle er møkkamennesker, men alt for mange som jobber som politi som faktisk er det.
Vis hele sitatet...
Seier ikke politiet er noen gullunger, mye dorlig politi der ute og. Reagerte på at han kalte hele politiet møkkamennesker, en påstand eg ikke er enig i. Mulig det er endel med et maktkompleks, men har somregel møtt hyggelige folk. Viser du respekt får du som oftest respekt tilbake, seffølglig med unntak.

Du kan jo lese responsen til han jeg svarte, han kommer med mye gode poeng. Synst også han svarte veldig bra for seg.
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Det er godt mulig jeg var for rask i avtrekkeren. Vi trenger virkelig og ha et politi, men en stor del av menneskene på narkoavsnittet er forkaklet i sinnet med ideologiske briller. Norsk narkotikapolitiforening med andre avholdsbevegelser med røtter i kristenkonservative foreninger har formet forkastelige holdninger. Det er stuereint og føle forakt, med tanke på at liv er blitt ødelagt av tankegangen deres. Jeg ser ikke bort i fra at historien til trådstarter stemmer.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Kuami; 10. januar 2021 kl. 02:40. Grunn: Skrivefeil rettelse.