View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opplevde nettopp noe helt absurd. Jeg har vært borti politiet mange ganger, de har alltid vært veldig korrekte i sitt arbeid etter min mening, de har spilt etter 'reglene' om man kan si det slik. Jeg har aldri blitt dømt for salg, kun besittelse i mindre mengder. Man kan si jeg ble overrasket når jeg gikk ut for å hente posten og de kommer kjørende i det som er en blindgate, og sier de patruljerer helt tilfeldig, men står klare for å stoppe akkurat meg i denne gata. De sier de bare ville prate med meg, men så påpeker de at jeg ser rusa ut, til tross for at jeg ikke hadde tatt noe. På bakgrunn av det så ville de ha razzia hos meg, og mente på de ikke trengte rettskjennelse for de var redd bevis skulle gå tapt. De brukte samme teori som når man kjører bil og det stinker hasj, så gir det politiet grunn til å ransake. Bare at det stemte jo ikke her.

Hva gjør man med det? De ga inntrykk om at det ikke ble siste gang, og jeg er ganske sikker på at jeg hadde snikrazzia for noen uker siden og i natt hørte jeg folk gikk i hagen på natta. Jeg regner med de håper at de skal finne noe eller se noen på besøk her, men det er ingen andre enn kjæresten og folkeregisteret som vet hvor denne adressen er. Jeg begynner å bli jævlig paranoid og føler jeg blir trakassert. De tok bryet med å involvere utleieren og jeg måtte sitte i håndjern i sofaen en halvannen time for at de skulle rote mest mulig. Jeg selger ikke, jeg røyker litt hasj og tar litt amfetamin av og til. Jeg har venner som kan anses som ganske profilerte, men skal dette være grunn nok til å sette meg som et mål? Jeg var aktiv før, men det er over ett år siden, og plutselig begynner de nå