View Single Post
Digital nomade
trippy's Avatar
856
Speed er noe av det letteste å bli avhengi på da du fortsatt kan være nogenlunde oppegående og få gjort ting selvom du er rusa. Jeg ble ekstreeemt forelska i speed første gangen jeg tok det og det var også grunnen til at jeg slutta å bruke det også da jeg ikke har viljestyrke til å ikke missbruke det. For å sitere meg selv for endte gang fra en annen tråd;

Liten moralpreken fra egen erfaring: Det er JÆVLIG lett å drite på draget når det kommer til speed. Det er fryktelig lett å ta en bitteliten stripe før du skal gjøre ting og så plutselig har det gått en uke og du har vært rusa hver jævla dag og begynner å crave mere. Jeg har kjøpt speed 4 ganger i mitt liv og alle gangene har jeg brukt det kronisk til det var tomt, så for min del rører jeg det ikke da jeg veit jeg ikke klarer å kontrollere cravingsa til å ta mere. Plis vær jævla forsiktig, alle sier de har kontroll helt til de plutselig ikke har det og da er det gjort.
Vis hele sitatet...
Ergo; Hvis du veit du har dårllig viljestyrke når det kommer til rus er det best å holde seg unna kraftige stimulanter. Hvis du fortsatt vil bruke det så må du være meeeget bestemt på hvor ofte du skal bruke det og faktisk holde de reglene. Jeg personlig bruker ikke speed mer, men hvis du føler du kan bruke det så bør du ikke ta det noe mer enn maks en gang i måneden, selv det kan bli mye i lengden. Lykke til, ikke gjør noe dumt