View Single Post
Lurer på å reise til USA og lurer på et par ting i forhold til det og håper noen her kan svare meg ,...

1. Jeg har blitt tatt for nasking to ganger, det et par år siden , betalte bot ogsånn men har det jo på rullebladet. Noen som vet om det kan føre til at jeg ikke kommer inn i usa?

2. Jeg må søke om sånn ESTA men på sidene til us embassy så står det : If your electronic travel authorization application is approved, it establishes that you are eligible to travel, but does not establish that you are admissible to the United States under the Visa Waiver Program. Upon arrival to the United States, you will be inspected by a U.S. Customs and Border Protection Officer at a port of entry who may determine that you are inadmissible under the Visa Waiver Program or for any reason under United States law.

Slik som jeg tolker dette så betyr det at de først kan si : "ja du kan reise", men når jeg lander på flyplassen i usa, etter å ha betalt masse penger for flyreise og hotel og alt så kan jeg riskere at de sier de ikke vil ha meg der likavel og sender meg på første fly tilbake til norge??
Sist endret av h3kr0; 20. september 2013 kl. 01:44.