View Single Post
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Sikker på at du har blitt plassert i det europeiske datasenteret? Jeg bestilte hosting fra dem og havnet i et av de amerikanske først, da ble responstiden treg. De flyttet meg over samme dag som jeg sendte henvendelse, og vips så ble responstiden vanvittig mye bedre.

Selv har jeg kun hatt god erfaring med GoDaddy, tilogmed fått diverse mnd gratis grunnet forskjellige misforståelser mellom kundesupport og meg selv.

Dog er vel fortsatt SOPA/PIPA supporten et issue?
Vis hele sitatet...
Må utdype; det er hosting av Wordpress (installert via GoDaddy.com) som går treigt. Standalone html og php (inkl. SQL) har en ok hastighet.

Det står en del informasjon om at Wordpress på GoDaddy går treigt på diverse sider (har jeg funnet ut i etterkant). De selv har bare noen dårlige råd og tips om hvordan man kan gjøre responstiden bedre. Hvis man har mulighet for å kjøre veldig mye caching så skal det gå greit, men jeg misliker å cache alt. Dette problemet var også tilstede på en installasjon med minimalt av poster/data.

Jeg er sikker på at jeg er blitt plassert på en EU host. Har sjekket det opp da jeg selv tenkte at dette kanskje var feilen.