View Single Post
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Hei!

I praksis er dette allerede innført.

For alle dere som faktisk kun reagerer på enkelte aviser sine utsagn og ikke dykker litt
i hva som egen egentlig er saken, så hadde dere visst dette for lenge siden.

Staten gir penger som en innvandrerpakke, i denne pakken er det innberegnet hvor mye det tar for en gjennosmnitts innvadrer og ta serfikatet. Disse pengene skal brukes til formål som gjør det lettere for familien og transporteres. Dvs om de spytter dette i 40 busskort får de lov til det, selv om det egentlig i bunn og grunn gjerne er beregnet til 1-2 førerkort.

Derfor er det ingen dum løsning det de kommer med, hva med heller og kutte litt ned på penger som går til anre teite formål og heller hjelpe ærlige innvandrere inn i Norge for å fremme et godt innvandrermiljø, istedenfor å gi dem et spark i ræva og ikke si vil ha dem her?

Hvis vi virkelig skal sette saken på spissen så kanskje vi kunne sende ut våre egne som gjør forbrytelser og som ikke bruker NAV-pengene sine skikkelig, finnes flere eksempler på NAV-kunder som kunne brukt pengene sine på både 2-3-4 førerkort.

Jeg er ikke for fri innvandring, men jeg vil at de som har fått opphold på lovlig vis faen meg skal ha det godt!