View Single Post
Frp - Det er kult!

Innvandrings politiken er noe jeg forguder, av den enkle grunnen at vi har et skummelt antal invandrere som ikke ønsker og lære seg norsk, som insisterer på at omskjæring er nødvendig og at 10 koner - de er bare stas!

"At flere innvandrerkvinner skal ut i arbeid. Bedret norskforståelse vil bidra til en mer vellykket integrering. Mange kvinner fra ikke-vestlige land blir hindret adgang til arbeidsmarkedet og aktiv samfunnsdeltakelse av sine menn. Dette kan ikke aksepteres."

I Finnmark er det forskjell behandling på samer og nordmenn til de grader, dette synes jeg (og frp) at er galt - sametinget er GALT.

http://www.youtube.com/watch?v=JsgbhjsOig0

Til tross for overkill, dette er faktisk sakelig!

De ønsker og stoppe nedrustingen av militær tilstedeværelse i nordområdene, til tross for at den norske militærestyrken ikke kan gå i krig synes jeg det er viktig å vise litt muskler.
Som en del av NATO er vi pliktig til og ha militærestyrker, og jeg mener vi burde ha det med stil!
Norges spesialstyrker er blandt verdens framste, så kvalitet - ikke kvantitet!
Samtidig er det MANGE jobber det er snakk om!

De ønsker også å fjerne den offentlige papirmølla, de siste årene har vi drevet og delt opp vært eneste offentlige tjeneste uten noen som helst grunn!
Milliarder forsvinner pga dette..

Jeg vil heller ikke skjule det faktume at jeg er for aktiv dødshjelp, dette skal selvsagt strengt kontrollert - men vis du er lam i hele kroppen og kun kan føle smerte, da er det humant og kunne gi deg et valg!

Den norske staten skal ikke ansette kunstnere, kunstnere skapes!
Jeg så at noen pratet om kulturskoler..
"At mer av den offentlige støtten skal gå til frivillig og deltagende kultur, slik som amatørteatre, kor og korps."
Jeg mener at vi (folket) skal velge hva som er kultur og trenger værning, ikke at vær eneste gammle byggning å sametufte automatisk blir forbudt område!

Fiskeripolitiken er også kos, du finner mer om den på deres egne sider..

Den nåværende regjering prioriterer ikke forskning, jeg mener at norge så aboslutt burde invistere i forskning av forskjellige typer ..


I could keep on going 4ever, FRP har en utrolig bra politik, ikke perfekt - men bra!
Det som ikke er perfekt kan forandre og fikses, å derfor vil jeg være en del av FRP - for å kunne påvirke norges framtid.


Vis du vil diskutere FRP politik, im the man!