View Single Post
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Den største forskjellen er vel at white snus ikke missfarger tennene på samme måte som brun snus.
Helt hvit snus som feks epok igjen ble vel laget for at det skulle være enda bedre enn white.

Det beste er jo selvfølgelig å droppe snusen helt.. Etter 15 år med snusing og flere forsøk enn jeg kan telle på å slutte, så innser jeg bare mer og mer hvor bortkasta penger det egentlig er som heller kunne gått til sparing eller noe annet kos som ville gitt meg like mye glede.
Vis hele sitatet...
Tror ikke du skal tenke så på dette med bortkasta penger. Jeg liker hidtorien om dama som spurte han fyren om han drakk. Var broren min som fortalte den, men den lød ca sånn her:
Dame: "drikker du alkohol?"
Mann: "ja"
Dame: Hvor mye drikker du pr mnd? Og hvor lenge har du drukket?
Mannen svarer at han liker å ta noen øl til maten et par ganger i uka og fester hver helg. Dette har han gjort noen år.
Damen regner seg frem til at for denne sumen kunne han hatt et privatfly.
"Hvor er privatflyet ditt?" Spurte mannen.

Ts ts: jeg gikk over til Epok fordi jeg har lepper, tenner og tunge som tar all farge. En gang på fest drakk jeg rød Breezer. Jeg fikk rosa tenner, rød tunge og lippe. Leppene så ut som jeg hadde rød leppestift. Har drikken farge så farges leppene og tennene mine slik. Hadde brune streker på leppa hele tiden jeg brukte brun snus. Mega gule hjørnetenner så det ble sjenerende å smile. Jeg følte meg så ufresh! Og så rant de så forbanna.
Epoken renner ikke så, spør du meg isåfall. Men følelsen av brun er mye bedre. Den svir ikke på tannkjøttet, og bruker lenger tid på å virke. Jo hvitere snusen er, jo mer svir den på kjøttet, og sp virker den mer intenst.
En kompis sa forresten at du ungår ikke gule tenner ved å velge hvit. Det er surhetsregulerende middel tror jeg han sa, som forårsaker gule tenner. Men mtp misfarging er hvit såklart bedre.