View Single Post
Sitat av BAN Vis innlegg
Hvis man leser nettavisens kommentar om saken så er det vel klart at det er spesielle folk som er interessert i denne saken. At disse spesielle individene bruker alt de kan mot henne er da forståelig.
Vis hele sitatet...
At folk bruker utsende som argument er for meg uforståelig i den forstand at jeg ikke ser at dette har noe som helst med saken å gjøre.
At mannen som da han var 16, skulle velge å ikke uttale seg om saken på grunn av at han er flau over å ha hatt seksuell omgang med en dame som av andre kan betraktes som lite attraktiv. Det har jeg ganske enkelt ikke noe tro på, og jeg forstår ikke at de som bruker dette som argument synes det i det hele tatt er verdt å nevne.

Hvis man blir utsatt for et overgrep av seksuell karakter, så vil noen velge ikke å anmelde fordi overgriperen ikke var pen nok?
At man av forskjellige grunne kan velge å ikke gå videre med et overgrep, ja det skjer stadig vekk, men jeg tror ikke at utseende på en eventuell overgriper har noe som helst betydning for om man anmelder eller ei.