Tråd: Frieord
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av rbk321 Vis innlegg
Feil.
For det første henviser du til en årsrapport som er for 2014. For det andre kan vi tydeligvis ikke stole på statistikken
Vis hele sitatet...
At tala er frå 2014 er ikkje av avgjerande betydning. For vi veit at innvandringsdelen i befolkinga og auka før 2014, så du burde sett det på det tidspunktet og.

Viare så seier ikkje artikkelen at statistikken er feil, kun at dei har endra uttale. Ikkje klassifiseringa dei nyttar i straffesaksregisteret.
Sitat av rbk321 Vis innlegg
Derimot kan man ta en titt på statistikken før politiet valgte å legge lokk på sakene (nå gjelder det såklart Oslo, men det gir en pekepinn):
http://www.aftenposten.no/norge/--In...o-259224b.html
Vis hele sitatet...
Ja, men overfallsvaldtekter er for det første forsvinnande lite som samfunnsproblem. Ja, det er tragisk når det skjer, men som problem er det marginalt. Det vil ikkje sei at vi ikkje bør gjennomføre tiltak mot det, men spørsmålet er om å skjære alle over ein kam er eit hensiktsmessig tiltak.

Det er snakk om 46 overfallsvaldtekter i ein toårsperiode, i følgje artikkelen i aftenposten. I Oslo er rundt ein tredjedel av befolkinga innvandrarar. Det inkluderer såklart mange briter, polakker også bortetter, men det er mindre viktig.

Det vil sei at den suverent store majoriteten aldri begår overfallsvaldtekt. Å diskriminere så store grupper på grunnlag av så få handlinger framstår for meg som totalt irrasjonelt.
Sitat av rbk321 Vis innlegg
Problemet vil aldri løses. Men man kan starte med å utvise de som begår forbrytelsene, de man ikke kan utvise (etniske nordmenn) bør såklart få strengere straffer.
Vis hele sitatet...
Utvisning vil skje. Har du midlertidig oppholdstillatelse vil du garantert verte utvist etter ein dom på eit par års fengsel. Om du har pemanent opphald kan du verte utvist om du vert straffa for eit forhold som har strafferamme på to års fengsel eller meir, så det er fullstendig åpenbart at du kan verte utvist på bakgrunn av valdtekt - og eg tipper det er praksis og.

Forøvrig trur eg andre typer valdtekter er veldig mykje større problem enn overfallsvaldtekter, og eg mistenkjer og at det er svært mykje enklare å forebygge mange av dei gjennom bedre opplæring i skuleverket i m.a. grensesettjing og respekt.