Tråd: Frieord
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av LGDS Vis innlegg
Det er latterlig at jeg også fikk 45000 i bot for ruspåvirket tilstand, 6 måneder fengsel og 2,5 år uten sertifikat. Det jeg gjorde var ekstremt dumt og jeg prøver ikke å forsvare det, men voldtar man noen har man ødelagt livet deres.
Vis hele sitatet...
Og difor starter altså straffenivået på tre år, og går opp til femten års fengsel - eller tjueen års fengsel i grove tilfeller. Til samanlikning starter drap på 8 år, og grov kropsskade er inntil seks års fengsel. Eg synst faktisk ikkje det straffenivået er spesielt urimeleg sett opp mot resten av straffelova.

Her antyder du forøvrig at du køyrte i rusa tilstand, som er rimelig anna påstand enn det du kom med opprinneleg (kun litt narkotika og ein kniv). Viare så er jo ruskøyring ekstremt veldefinerte strafferammer på - du kan meir eller mindre slå opp i ein tabell og sjå kva straffa er...

Om fyllakøyring har for streng straff er ein litt annan diskusjon.
Sitat av LGDS Vis innlegg
Det burde vært millionerstatning i slike saker dersom det er graverende. Det er latterlige summer voldtektsoffer får i slike saker.
Vis hele sitatet...
Norsk rett har ikkje tradisjon for dei heilt store erstatningssummane. Det er generelt, over heile linja. Det er sjeldan med erstatninger på over eit par hundre tusen.
Sitat av LGDS Vis innlegg
Og vidarlo, du er så ekstremt hårsår og gjør alt for å heve deg over personer som ikke er like intelligente som deg men har andre meninger.
Vis hele sitatet...
Då trur eg du skal peike konkret på kor i denne tråden eg har vore hårsår.
Sitat av LGDS Vis innlegg
Mener du virkelig at det er rett at vg ikke kan skrive at det var en afrikaner som voldtok en 18 år gammel jente? Skal man beskytte etnisiteten til forbrytere for å ikke skape kaos blant befolkningen?
Vis hele sitatet...
Nei, men er det relevant å ta det med om det ikkje er relevant?

Og poenget er altså at du får på ingen måte fakta ved å lese ei så biased kjelde. For å få fakta om t.d. seksuallovbrot må du gå langt djupare inn i materien, og t.d. sjå på alt som ikkje vert anmeldt. Hugs at dei sakene som vert slått størst opp er overfallsvaldtekter - og dei er eit minimalt problem som råkar komparativt få.
Sitat av LGDS Vis innlegg
Multikulturelle samfunn har aldri fungert og vil aldri fungere, jeg vil gjerne at dere gir noen eksempler på samfunn som har hatt positiv utvikling av innvandring? Innvandring har ingen positive sider hverken på sikt eller nåtid.
Vis hele sitatet...
Alle samfunn har til alle tider hatt innvandring og utvandring. Korleis trur du kristendommen spreidde seg? Via telefon? Korleis trur du åsatru spreidde seg?

Forøvrig svarer du ikkje i heile teke på innvendingene mine; du svarer på heilt andre ting, og nevner ikkje med eit ord at du bomma grovt på strafferammene...
Sist endret av vidarlo; 13. februar 2017 kl. 16:38.