Tråd: Frieord
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av LGDS Vis innlegg
Så frieord er en side som bør spres, her får man virkelig oversikt over kriminelle handlinger som kunne vært unngått med en strengere innvandringspolitikk.
Vis hele sitatet...
Eller betre sosiale ordninger. Kvifor skal ein plukke ut innvandringspolitikk som relevant for kriminalitet? Må ikkje målet vere å få så lite kriminalitet som mogeleg? I så måte er jo velstand god indikator for kriminalitet.

Og det har aldri vore så lite kriminalitet som i dag. Det er rimeleg trygt å vere nordmann.

Det som og er verdt å hugse på er at nyhende er nyhende. Det er ikkje statistikk.
Sitat av LGDS Vis innlegg
Det at jeg som nordmann blir dømt til 6 måneder fengsel for 8 rivotril, 25g hasj og en butterfly kniv jeg kjøpte når jeg var 10 år gammel i spania.
Vis hele sitatet...
Du fortel neppe heile historia. Har du ein kopi av dommen? Ingen av dei forholda kvalifiserer isolert sett til stort meir enn forelegg, så her er det garantert ting du ikkje opplyser om.
Sitat av LGDS Vis innlegg
Helt utrolig egentlig. Voldtekt er jo den nye trending saken i norge, 2 måneder fengsel osv. Helt håpløst. Frihetskamp!
Vis hele sitatet...
Minstestraffa for valdtekt er 3 års fengsel. Det er ingen som vert dømt til 2 månaders fengsel for valdtekt.

Så kan ein jo påpeike ironien at du er så oppteken av Sannheta(TM), og samtidig så totalt uopplyst om faktisk straffenivå for forbrytelser. Det er latterleg.
Sist endret av vidarlo; 12. februar 2017 kl. 13:17.