View Single Post
Jeg må si dette høres minst like spennende ut som psykedeliske substanser, men jeg må alikevel spørre meg om det samme shinobi: hadde du vært der du er idag uten div. substanser? Er ikke for å kritisere, er bare det at jeg velger å stille meg kritisk (om du skjønner forskjellen). Tror du hvirkelig du hadde hatt en like stor interesse for disse teknikkene om du ikke hadde hatt møter med psykedelika først?

Og utifra det du nevner i posten over, hvirker det som om du sammenligner det til en hvis grad med effektene man får ved inntak av psykedelika?

For all del, det er ikke noe galt i hva du skriver, eller hva du mener. Og jeg skjønner dette her med "blindgater" som du såvidt har nevnt litt nå.

Det er ikke får å kritisere eller noe, men for meg hvirker det som om du har kommet langt med psykedelika, og ikke helt lagt merke til det. Utifra hva jeg leser hvertfall. Og det er heller ikke det at jeg er så fanatisk opptatt av psykedelika at jeg føler at jeg må påpeke de tingene jeg påpeker for deg nå, jeg er mer nyskjerrig, og om jeg påpeker er det mest for din del. Jeg vet ikke om jeg tolker dette rett, men om jeg nå gjør det vil jeg hvertfall ikke at du skal havne i blindgater igjen, så jeg føler bare for å påpeke disse tingene fra mitt ståsted. Uansett hvilken verdi mine observasjoner har for deg.

Peace <3
Sist endret av Potrick; 12. mai 2008 kl. 21:24.