View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Reagerer på at så mange diagnostiserer ts basert på dette innlegget. Hadde skjønt det mer hvis han skrev at han hater livet, synes alt we håpløst og orker ingenting.

Ville bare opplyse om at stabilt humør er et kjennetegn ved introverte. Er selv ekstremt introvert og generelt negativt innstilt til alt/pesimistisk, aldri fornøyd osv. Det er ikke nødvendigvis noe galt med det, trives godt med den jeg er og nyter livet :-)
Vis hele sitatet...

Man trenger ikke hate livet, synes alt er håpløst, og ikke orke noen ting for å være deprimert. Et gjengående problem med deprimerte er at mange ikke innser alvoret i situasjonen og heller "legger skylden" for å ha det jævlig på alt annet. Dette er en felle jeg selv har gått i, og jeg reagerer derfor relativt sterkt på synsing om hva som utgjør depresjon og ikke fra folk som sannsynligvis ikke har noen som helst idé om hva depresjon innebærer og ikke.

Sitat av Big General Vis innlegg
Normal sutrekopp. Heng med gutta
Vis hele sitatet...
Virkelig et håpløst idiotisk innlegg, du har null forutsetning for å kunne si dette med et fnugg av belegg i virkeligheten.