View Single Post
Sitat av tihihihi Vis innlegg
Men å brette ut en annen sliters privatliv er greit? Synes også at du som selv bruker rus velger å gå så bananas over småting og rykter fra en tredjepart vitner om fritidsproblemer av høy grad, eventuelt en litt brå overgang fra bygd til by eller ren angstproblematikk. Har du snakket med denne personen i det hele tatt? Og hvorfor skulle et opphold hos myndighetene være grunnlag for utkastelse, med mindre det er direkte relatert?

Du undersøker lovligheten av å kjøre spark i hasjrus på nettet. Det er unormalt noiete uavhengig av hvor mye sterk cannabis man setter i sprøyta. Det sammen med denne tråden forteller mye mer om deg enn naboen. Hvor ville du plassert denne eksentrikeren da, på skogen? Lukket avdeling? Alle trenger et sted å bo og heldigvis har leietakere relativt godt rettsvern i Norge.

Ønsker naboen din lykke til med sine problemer, både de vi ikke kjenner, og bygdedyret, som tydelig overvåker han daglig og rapporterer videre til oss her på internett.
Vis hele sitatet...
Har prøvd å snakke med han og sånt men det har ikke vært så enkelt.
Nei, det er ikke greit å brette ut noens privatliv noensteds selv om jeg ikke visste om fortiden hans da jeg opprettet tråden men innser at jeg tråkket over streken og burde hatt flere fakta på bordet før jeg gjorde det. Derfor er det også enkelte saker jeg nå i etterpåklokskapens navn ikke har valgt å skrive om fordi jeg fant ut at personen det omhandler ikke har hatt et enkelt liv selv.

Hva som skjer videre vet jeg ikke men det som fant sted på lørdag hendte i nabolaget, noe mer utfyllende omkring det tror jeg er lite hensiktsmessig å skrive om.

Håper selvfølgelig at han får den hjelpen ham trenger og at han får et bedre liv og går en lysere hverdag i møte uten rus. Burde tenkt meg bedre om før jeg starta tråden egentlig, og selv om hasjen forsterka hele situasjonen ganske mye, så skal jeg ikke unnskylde meg for mye med det.
Sist endret av Noisediary; 28. januar 2019 kl. 16:58.