View Single Post
Sitat av Noisediary Vis innlegg

Men du mener altå at det er jeg som er stalkeren?

Er det fordi jeg banket på døren hans ETTER han var på min dør eller var det fordi jeg forhørte meg litt rundt om vedkommende er en stabil person? Kanskje det var fordi han hang opp en lapp på døra mi at JEG er stalkeren? Hvordan kom du til denne konklusjonen egentlig?
Ikke er din oppfatning av situasjonen helt gal - det kan også virke som du ikke har lest hele tråden en gang, kun lest åpningsinnlegget mitt og trukket konklusjoner fra løse lufta.
Vis hele sitatet...
Jeg har fulgt med hele tråden, det er og derfor jeg får med meg hvor lite denne utviklingen henger på greip.

Han du aldri så at banket på døra di? Han du trodde ikke var hjemme den dagen du kom hjem til en lapp på døra som er en kjent reklamekampanje?

Sitat av Noisediary Vis innlegg

Tror ikke naboen er hjemme i dag fordi det var mørkt der når jeg gikk forbi og ellers vært stille.

Når jeg kom opp til min leilighet henger det en slik Fretex-lapp teipet på døra mi der det står "Den som leter skal finne." Vet ikke hvordan jeg skal tolke den meldingen. Det eneste jeg vet, er at en person har vært utenfor min dør i dag og klistret denne lappen på. Om det er rampunger eller naboen vet jeg ikke, men jeg har som dere skjønner en mistenkt bak" ugjerningen".

...


Jeg brukte maks 10 sekunder fra det ringte på og til jeg åpnet døra. Når jeg åpnet, hørte jeg klokkeklart vedkommende haste seg ned trappa, inn til sin leilighet og at døra gikk i lås. Og jeg fulgte da for pokker ikke naboen ned trappa slik du sier. Jeg sto og undret hvem som løp ned trappa og hørte jo hvor h*n var når han låste døra. Har heller ikke fulgt med om gardinene er trekt for, men det er vanskelig å ikke få med seg det når det er like ved trappa som jeg går forbi hver dag?
Skjønner?

Nei jeg så ikke denne personen. Som jeg skrev til Jens like over så hørte jeg at h*n løp inn til sin leilighet og hørte en klar klikkelyd når døra gikk i lås. Bestemte meg derfor for å gå ned og spørre hva denne personen lurte på.

Ville selvfølgelig holdt en hyggelig tone om h*n åpnet opp.
Vis hele sitatet...
Vil anbefale deg å snakke med noen IRL som utfordrer deg litt og kan konfrontere deg om dine opplevelser før du konstruerer noe mer ut av dette. Sånn du holder på noe og kontrollerer hvem svar du vil ha gjør ikke saken bedre. Og om det skulle være et snev av sannhet i denne bakgrunnssjekken din burde du jo virkelig holde deg litt lavt å ikke lage en konflikt som ikke er tilstede.