View Single Post
Okeiokei.

Litt off-topic men i dagens samfunn blir anklagelsee på.voldtelt tatt i langt større grad enn om.det skulle vært motsatt.

Jeg er selvfølgelig enig i at det burde være mer fokus på psykisk helse, men synes balansen mellom menn/kvinner er veldig skjevfordel.

Alle selvmord i Norge utføres av ca https://www.fhi.no/nettpub/hin/psyki...vmord-i-norge/ ca ~77 og slik har det vært det siste 10-året.

Okei; jenter har er ekstremt kroppspress -.men det gjelder gutter også, selvom de får langt mindre oppmerksomhet.. Faktisk er det slik at den største dødsårsaken bland menm fra 24-36 er selvmord hvor trauma havner på en andreplass.

Jeg selv har blitt forsøkt og bli voldtatt av en kvinne før - og.da regner jeg ikke med alle de gangene jeg har blitt tatt i skrittet/rumpa helt uforberedt..

Det hadde vært interessant og anmelde hu.dama som klikket helt og måtte bytte.ut av sengen 4 ganger. Hva ikke skjedd om det var motsatt? 4 års fengsel med med en voldtektssak på nakken livet ut?

Er absolutt ikke for voldtekt! Selvfølgelig ikke.. Men skal du først anmelde noen for det må du være sikker og "ikke på.en 1r-iss fest hvor du hadde blackout".

Du.kan potensielt ødelegge livet til noen som ikke fortjener det bare fordi du angrer. I tillegg er det respektløst og direkte frekt mot de som faktisk har blitt utsatt for noe så jævlig!

Er du i tvil? La saken ligge og.drikk mindre neste gang