View Single Post
betviler ikke et skund på at jeg har fakka opp hodet permanent men som du sier det kan bli bedre og går ann å leve med uansett hvordan livet ser ut om 5år eller generelt værre ksn det værtfall ikke bli så lenge jeg klarer holde meg nykter..

har begynt å få nogenlunde abstinenser tror jeg nå som valiumen å xanaxen ikke er i blodet lenger.. forferdelig irritabel i dag humøret svinger som faen og siden i går formidag har jeg hatt forferdelig kløe har klødd sår i hode bunn og på hendene ligner nesten på meth abstinenser..

bruker forsåvidt og 5 htp tror det kan være litt av grunnen til at bruken gikk over styr for boostet jo seratonin nivåene fort etter en tur så skal ikke se bort i fra at det har hatt en viss innvirkning på hvorfor jeg begynte ta knips og mdma oftere å oftere.. men nå etter overdosen har jeg vært kuk mot meg selv og ikke tatt 5 htp så jeg skulle få kjenne skikkelig på hva dette stoffet gjør med meg. har ikke tatt 5 htp før nå i kveld. tenker det går greit å booste de opp litt nå så det blir litt mindre ille å være tilstedeværende.
Sist endret av Kreativungdomm; 7. mars 2019 kl. 20:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.