View Single Post
Uvaksinert 👍
Sitat av roybas Vis innlegg
Jeg kan gjøre det lovelig for rundt 2500kr, med dokumentasjon og alt. Det er raskere gjort enn folk sier i denne tråden. De fleste rørleggere og elektrikere er noen overbetalte somlekopper. Jeg har ikke samvittighet til å ta mer enn jeg gjør meg fortjent til. Vi finnes!
Vis hele sitatet...
Se her ja, jeg hadde en trappesnekker til å montere en trapp, en skikkelig norsk håndverker som virkelig gjorde jobben sin. Så hvis du i tillegg gjør jobben din bra så vet jeg nå at det finnes 2 -to- duganes håndverkere i Norge. Tenk om man kunne hatt ett merke eller noe som kunne fortalt oss forbrukere at de som man handlet med kan jobben sin OG har samvittighet og ikke kun er ute etter å svindle deg for alt man har. Det er jo mange tiår siden mestermerket mistes sin status. Hva om man starter med noe nytt som GNH sertifiser (God Norsk Håndverker). Er drittlei svindlere og folk som ikke kan jobben sin, og de er det mange av. Finnes vel ikke ett eneste hus satt opp av ett firma for videresalg de siste 10 årene som ikke har grove feil og mangler på en eller annen måte. Som jeg pleier å si, tenk hvor deilig det hadde vært om håndverkere hadde gjort jobben som om det var hos seg selv. Tenk om husbyggere hadde bygd huset med tanke på at de skulle bo der selv. Yrkesstolthet, hva f... er det.