View Single Post
Besøk legen din og fortell om problemene du sliter med som feks søvn, da vil du fort få hjelp med det.
Hjelper ikke medisinen du får, så snakk med legen og prøv noe annet i steden.
Har selv kronisk insomnia, PTSD og holder på med utredning hos DPS.
Bare etter første time hos legen min, så fikk jeg sovetabletter (riktignok milde og c-preparat, men det funka til å begynne med)
Ser du står i kø for bytte, er det lenge siden du byttet og hvor langt bak i køen er du?
Kanskje det lønner seg å bytte til en lege uten lang venteliste?
Eventuelt ta kontakt med nærmeste legekontor for å ta en rask time.

Når det gjelder å handle billig så sliter jeg med det selv, spesielt om jeg står i butikken på tom mage..
Da havner gjerne alt i kurven samme faen hva det er.
Det som derimot har hjulpet planleggingen og prisen på flere nivåer for min del er å bruke Meny.no/kolonial.no og handle for en hel/halv måned av gangen.
Samtidig også da samtidig skrive opp hva jeg kan lage med det så jeg har en liste over forskjellige middager jeg har ut måneden.
Da vet jeg at jeg har nok mat, kanskje også litt ekstra mat til overs neste måned eller om jeg får besøk og jeg slipper å dra på butikken flere ganger i uka og også ende opp med masse unødvendig shit jeg egentlig ikke trenger men som frister akkurat der og da.
Annet enn det så lønner det seg stort sett å velge first price (eller andre billigmerker) over kjente merkevarer.