View Single Post
Jeg har sittet 6 måneder vareteksfengslet hvor 3 måneder var under total isolasjon noe som er det strengeste regimet du kan sitte under av den enkle grunn at jeg nektet og oppgi krypteringsnøkler. Det var selvsagt flere indisier for og få meg fengslet, men det at jeg nektet og oppgi krypteringsnøklene var alltid et hovudargument under fengslingene og det var hovudrunnen til at jeg fikk isolasjon. Ble aldri dømt for forholdet, og når jeg da i ettertid søker erstatning bruker politiet det at jeg ikke aktivt hjalp til i etterforskningen for og renvaske meg for alt det er verdt for og slippe og betale erstatning, og det er faktisk noe de kan gjemme seg bak. Hakke fått ei krone enda og dette var i 2011.

Om jeg kunne gått tilbake i tid ville jeg mye heller ha overskrivet diskene enn og ha de kryptert. Det kan det jo være flere grunner til at du har gjort. Kun fantasien stopper deg i hva du kunne sagt. Aldri at politiet kunne herjet med deg på samme måte som de kan om du sitter og nekter og oppgi passordene dine iallefall.

Om du ikke er påpasselig med og slette cache/cookies og forskjellige ting kan de finne det meste du har søkt på internett iallefall.

MissD; Du bør kanskje lese deg opp på alle de store steroidenesakene i Norge. Alle har folk som har nektet og oppgi krypterte passord, og alle har fått svi for det, i form av lengre varetekt og mindre strafferabatt.
Sist endret av et eller annet; 10. november 2016 kl. 00:18.