View Single Post
Sitat av Cannaman Vis innlegg
Du ser ikke poenget med å bytte ut røyking av HASJ før du legger deg med noe som stimulerer søvnen som legene skriver ut til mange folk som ikke får sove?

Legen min sier også at imovane ikke kan føre til fysisk avhengihet,zopiclone ble jo erstattet etter de byttet ut benzoer som tidl var sovemiddelet grunnet avhengihet osv

Du kan bli psykisk avhengi av dette,men kroppen MÅ ikke ha det for å få sove,men pasienten kan TRO han må ha det hvis du bruker det hver dag.

uansett ser jeg det som ett stort fremskritt å bruke zopiclone fremfor å benytte hasj samme hva medisinpolitiet har å si her..det sier seg selv
Vis hele sitatet...
Noe sier meg at du vet utrolig lite om enten hasj, eller gemerell fornuft...
Først; Imovane/Zopiclone kan føre til avhengighet, det fungerer på samme måte som benzodiazepiner, går på samme reseptorer osv. Men inneholder ikke selve stoffet.
Andre; du kan bli psykisk avhengig av alt, absolutt alt. Etter regelmessig bruk av noe kan det bli en vanesak, og vips så sliter man utrolig med placebo- effekten.
Sist; hvorfor sier det seg selv at et sedativt stoff som er fremstilt på labaratorier, og har vært i bruk i mindre enn tyve år, for ikke å nevne noen av bivirkningene er bedre å innta for å sovne enn en joint? Det rimer ikke hos meg, vennligst utdyp....