View Single Post
Redpilled alfahann
391
Sitat av robhol Vis innlegg
Med det i mente, på begge "sider" av diskusjonen: jeg har fortsatt til gode å se noe særlig overbevisende som tilsier at f.eks. NRK er rene Tjen Folket-publikasjonen. Det kan være fordi jeg er mye mer ekstremt venstrevridd enn jeg selv tror... men så har det også ganske enkelt vært vanskelig å få folk til å underbygge den påstanden i det hele tatt. Faktisk såpass vanskelig at jeg ikke har noe bevismateriale jeg kunne å valgt å ignorere.
Vis hele sitatet...
Et slående eksempel på vridningen i NRK må være P3 dokumentaren om Ludvig Lewin som gjennomførte ett eksperiment der han gikk inn for å framstå som radikalisert i en kort periode. Dette gjorde han ved å poste poster på facebok der han linket artikler om islam og innvandring. Resultatet er at han blir fullstendig ignorert av enkelte kolleger, blir nødt til å sette seg på ett eget rom for å unngå aggressive konfrontasjoner på jobben. Selv dama får gjennomgå og blir kontaktet av folk som skal fortelle om Ludvig, noe hun opplever som belastende. Han slutter å hilse på folk han kjenner, og på fest kan han ikke dra siden folk blir så sinte på han. Det hele topper seg når moren gråtkvalt bønnfaller Ludvig om å ikke tenke som han gjør med gråten i halsen mens hun anklager Ludvig for å være farlig. Heldigvis er det bare tull at nrk har ansatt en islamkritiker! Ludvig kan unnskylde seg for at nattesøvnen til familien har forsvunnet og at kollegene har blitt "utsatt" for noe så grusomt som informasjon de ikke er vant til. Propoganda som han kaller det. Dokumentaren er et interresant skue inn i en norsk sekt.

https://p3.no/hva-har-skjedd-med-ludvig/