View Single Post
Sitat av empzzz Vis innlegg
Jeg har lest igjennom det som er av poster her nå, i fare for å spørre om noe som allerede finnes svar på. Men uten hell.

Jeg har et eneste veldig irriterende problem, mens jeg tar MDMA. Biter tenner som en gal rabies hund. UFATTELIG irriterende og VELDIG lett for andre å se at jeg turer eller ihvertfall ikke bare har drukket alkohol. Rusen og alt er helt herlig, svever rundt og er egentlig bare helt kongen av verden. Men så biter og biter jeg meg skakk ihjel. på nach, eller godt ut i landinga, er jeg ufattelig sliten i kjeven og dagen etter klarer jeg ikke tygge nudler engang.

Eneste jeg har funnet her på nettet, er å ta magnesium et par timer før tur, og antioksidanter før og etter. At jeg er sliten i kjeven osv etterpå, er ikke et stort problem, men det at jeg tygger og ser ut som en klin gærn idiot på byn eller ute blant venner som ikke turer(møter alltids noen kjente både på vors osv som ikke vet om at vi gutta turer), det er litt plagsomt. Jeg oppfører meg jo eksemplarisk ellers(so ive been told :P) så da er det så dumt at jeg ser helt mongoloid og gærn ut.

Ingen som har noen tips for å rett og slett unngå å tygge så jævlig? eller er det bare noe kjemisk som MÅ skje noen av oss? bruttern er helt tyggefri, den heldige jæveln...ja jeg bruker tyggis, men jeg står ikke akkurat og tygger tyggis på en vanlig måte...

takker for hjelpen!
Vis hele sitatet...
Jeg bringer videre et sitat fra en tidlig morgen på et rave; "600mg ibuprofen løser problemet."

Suppler med magnesium og proteinrik mat (er jo faktisk kjevemuskelen som blir sliten, så mat må man ha) så skal det nok gå så bra så